dimarts, 20 de maig del 2014

Oliver Jeffers

 


Us volem adjuntar avui l'entrevista realitzada pel blog “llibres al Replà” a l'Oliver Jeffers, aprofitant la visita de l'il·lustrador a Barcelona.

Entre els alumnes té molts seguidors. Acostumen a coneixe'l amb Atrapat o Este alce es mío (editat en català com a "L'Ant és meu"), després coneixen “L'increïble nen menja-llibres”, i ja més grans queden captivats per la delícia “Corazón en la botella”.

Podeu llegir l'entrevista clicant aquest enllaç: http://llibresalrepla.blogspot.com.es/2014/05/oliver-jeffers-barcelona.html


Recordes sovint el nen que vas ser?

Recordo molt la meva infantesa. M’agrada recordar quan era nen i la manera de veure el món. Era com màgic i meravellós! M’agrada recordar com jo desitjava que fossin les coses, el tipus de llibre que m’agradaria tenir per exemple, o el que volia trobar si mirava segons a quin lloc. Quan faig art sovint penso en aquella mirada que tenia quan era un nen, recordar com ell veia el món. “