dimecres, 19 de març del 2014

Feliç dia del Pare!

Avui, dia del pare, us volem recomanar el següent llibre:

  

Amb text de Carl Norac i il·lustracions d'Ingrid Godon, el llibre ens ensenya un seguit de pinzellades de la visió que té un fill petit del seu pare, jugant amb la diferència d'alçada entre ells. Tot presentat amb molta dolçor i amb sentit de l'humor.



Dels mateixos autors hi ha més llibres dedicats a altres membres de la família (La meva mare és màgica, La meva àvia és una estrella i El meu avi és un campió). Aquest curs aquesta col·lecció de llibres està agradant molt entre els alumnes de cicle inicial de primària.



 Anthony Browne, també té una sèrie de llibres dedicats a diferents personatges familiars:

Quan era petita, el meu pare i jo teníem un ritual que repetíem cada nit. Després que jo digués les vint-i-una bàsmales i ell m'acotxés, s'asseia al meu costat i em treia els malsons del cap pinçant-los amb el dit gros i l'índex. Els seus dits saltaven del front a les temples, buscaven pacientment darrere les orelles, al clatell, i feia una mena de plof -com quan es destapa una ampolla- a cada malson que em treia del cervell.“
Extret de I el ressó de les muntanyes de Khaled Hosseini. (Edicions 62)